Kilometraż szlaku: 0,0 Krzyż PKP – 2,0 jez. Łokacz – 4,8 leśn. Brzegi – 10,8 rez. „Buczyna w Kuźnicy Żelichowskiej” – 16,7 Kuźnica Żelichowska – 20,7 Żelichowo, szl.1136z – 23,7 Gieczynek – 28,7 Dzierżążno Wielkie (PKS), szl.204y

Szlak rozpoczyna się przy stacji kolejowej w Krzyżu a następnie ulicami miasta prowadzi w stronę jeziora królewskiego. Przed boiskiem sportowym skręca w lewo, wzdłuż ogrodzenia stadionu do ścieżki nad jeziorem. Przy końcu jeziora wiata postawiona ze środków NGR. Szlak przechodzi mostkiem na Człopicy wypływającej z jeziora i mija zabudowania Rzeczyna ( tutaj na murze zachował się znak szlaku). Piaszczystą drogą na północ; na skrzyżowaniu dróg tablica z mapą  turystyczną gminy i stary cmentarz ewangelicki. Szlak dochodzi do polnej drogi, skręca w lewo do leśniczówki Rzeczyn. Przy leśniczówce liczne pomniki przyrody i ścieżka edukacyjna. Szlak za leśniczówka skręca w prawo, prowadząc prosto na północ. Droga jest bardzo piaszczysta i monotonna, znaki szlaku są niewidoczne, tylko czasami dostrzeżemy zamalowane znaki. Na skrzyżowaniu szlaków podążamy w stronę Kuźnicy Żelichowskiej a przy kolejnej tablicy turystycznej skręcamy w stronę malowniczego jeziora Radzyń. Brzegiem jeziora potem w prawo do wsi. Na skraju rośnie ciekawa sosna stojąca na odsłoniętych korzeniach. W centrum wsi pomnik poległych w I Wojnie Światowej mieszkańców. Szlak skręca w prawo, szosą obok starego młyna a następnie w leśną drogę w lewo.  Szlak wiedzie grzbietem z którego rozległe widoki na pofałdowany teren. W dole po lewej stronie leży jezioro Radzyń Mały. Pośród wzgórz kluczymy za znakami szlaku w końcu wychodzimy za wsią Żelichowo na brukowaną drogę do Gieczynka. Dalej szlak przebiega droga, przez Gieczynek i następnie asfaltem do Dzierżążna Wielkiego.